Monday, June 12, 2023

PENGEDAR SHAKLEE TANJONG MALIM, PERAK

 


Saya Cikgu Tini. Tugas hakiki saya adalah seorang guru. Saya juga pengedar Shaklee seluruh Malaysia amnya dan pengedar Shaklee di Tanjong Malim khususnya.

Walaupun saya menjalankan bisnes Shaklee secara part time saya tetap fokus pada bisnes Shaklee selepas waktu kerja saya. Walau sibuk dengan tugas saya sebagai guru saya tetap mahu menjalankan bisnes Shaklee kerana saya nak berkongsi produk Shaklee yang sangat hebat, beyond organic dan telah dipercayai lebih 100 tahun di dunia ini.

Saya mahu membantu orang-orang di sekitar saya sama-sama sihat dengan produk Shaklee di samping mengamalkan pemakanan dan gaya hidup yang sihat, amalkan sekali suplemen yang berkesan, berkualiti dan dipercayai.

Ramai diantara kita mengambil suplemen atau produk yang berbahaya tanpa mengira kesan pada badan. Hanya semata-mata percaya kepada iklan dan testimoni yang direka-reka oleh penjual yang bermotifkan keuntungan semata.






Keistimewaan Produk Shaklee

Produk yang dipercayai lebih 100 tahun yang berasaskan alam semula jadi.



Shaklee komited untuk membuat produk dari bahan semula jadi yang asli.

  • Produk Shaklee bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya.
  • Produk Shaklee mematuhi standard keselamatan tertinggi.
  • Produk Shaklee  lembut pada persekitaran.
  • Setiap satu daripada produk Shaklee adalah bebas gluten.
  • Shaklee tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan dan kami bebas dari penganiayaan.

Dari produk nutrisi dan kecantikan yang terbukti secara saintifik hingga ke kemampanan alam sekitar, Shaklee  telah membantu berjuta-juta orang hidup lebih sihat, lebih muda dan lebih puas dengan kehidupan. Selamat. Terbukti. Berkesan.



Komitmen Jangka Panjang Shaklee untuk Ketulenan, Keselamatan Dan Keberkesanan.

Di Shaklee, ia memusatkan perhatian kepada kualiti setiap produk. Walaupun pengeluar menjalankan ujian ini, apabila produk ini dihantar ke Shaklee, Shaklee menjalankan ujian bebas sendiri. Shaklee mengendalikan lebih 100,000 ujian kawalan kualiti setiap tahun untuk memastikan kualiti dan potensi produk Shaklee kepada anda.


Atlet yang dikuasakan oleh Shaklee telah memenangi 137 pingat emas, perak, dan gangsa dalam perlawanan. Produk Shaklee memberikan perbezaan dalam kehidupan berjuta-juta orang, dari atlet pasukan prestasi tulen kelas dunia Shaklee sehinggalah ke angkasawan NASA. Dan ia dibuktikan oleh orang seperti anda dan saya.

Macamana Nak Dapatkan Produk Shaklee Dari Saya?

1. Boleh whatsApp/ call saya di 0182777451, hubungi juga di FB saya Tini Jefry

2. Saya boleh COD jika anda berada disekitar Tanjong Malim.

3. Saya boleh poskan produk Shaklee ke seluruh Malaysia.

4. Saya boleh bantu anda cara makan atau guna produk Shaklee dengan cara yang betul.

5. Saya boleh bantu anda jana pendapatan dengan produk Shaklee walaupun anda bekerja atau anda surirumah.

Jika anda mencari pengedar Shaklee lain, boleh klik pengedar Shaklee

#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#pengedarshaklee

No comments:

Post a Comment