Monday, June 12, 2023

TESTIMONI SHAKLEE KULIT CANTIK

Testimoni dari saya sendiri

Seperti biasa kita perempuan memang lumrah nak kulit cantik, cerah, halus dan gebu. Untuk capai cita-cita tersebut memang kita akan sanggup berhabis duit membeli pelbagai produk kecantikan di pasaran.

Bukan anda yang membaca sahaja, saya pun sama. Perjalanan untuk saya bertemu Youth Shaklee ni agak panjang. Kulit saya dulu pun kusam, berjerawat dan berminyak.

Tension tak payah cerita la. Pakai bedak atau foundation tebal mana pun kalau kulit tak cantik, tetap make up tak smooth orang kata. Macam-macam produk di pasaran saya cuba. Dari yang murah hinggalah yang mahal dan popular. Tapi kesannya tetap tak memuaskan hati.

Sehinggalah saya bertemu Shaklee semasa saya mencari Vitamin C semasa musim Covid yang lepas. Selepas mencuba Vitamin C dan menjadi ahli Shaklee saya mencuba set penjagaan kulit Youth Shaklee.

Setelah saya mencubanya hampir dua minggu hasilnya memang wow. Kulit saya kurang berminya, jerawat mula kecut dan yang best bila bangun pagi kulit rasa lebih anjal dan halus.


Kenapa Youth Berbeza?






1. Youth ada 7 paten. Produk yang bagus mesti berjaya dipatenkan.

2. Shaklee buat reseach selama 8 tahun baru keluarkan Youth Skincare. 3. Kandungan dalam Vivix masquadine grape ada dalam Youth. 4. Sebelum dikeluarkan Roger Barnett CEO Shaklee dan isterinya sendiri yang test ke atas diri sendiri 5. Roger Barnett request supaya tiada 1500 bahan kimia dalam Youth dan wajib ada kajian klinikal. 6. 100% pengguna Youth mendapat kesan kulit yang lebih baik. 7. 2/3 pengguna Youth kulit mereka diuji dan terbukti 10 tahun lebih muda. 8. Kesan seawal 4 minggu. 9. Satu set tahan 11-12 bulan. Jimat sangat.

Antara Produk Youth Yang Saya Pakai







Semua di atas adalah testimoni Shaklee dari diri saya sendiri. Kalau pembaca nak baca banyak lagi testimoni Shaklee boleh klik je testimoni Shaklee.

Dibawah adalah testimoni dari pengguna Youth selama bertahun-tahun.




Nak dapatkan Youth Shaklee boleh hubungi saya Cikgu Tini di 0182777451

#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#pengedarshaklee







No comments:

Post a Comment