Thursday, March 23, 2023

Meriahnya Shaklee Fun Day 2023


Pada 18 Mac, Sabtu yang lepas, Shaklee adakan Shaklee Fun Day. Wow, meriah sangat dengan pelbagai aktiviti dan hadiah yang menarik. Ada hadiah untuk yang baru nak join Shaklee. Tak lupa hadiah untuk ahli sedia ada.

Dan yang bestnya ada diskaun untuk promosi skincare terbaik iaitu Youth.

Memang bertuah dan meriah sangat siapa yang dapat join hari tu. Ini yang best kalau anda join bisnes Shaklee. Company sentiasa sokong dan menghargai kita. Komuniti yang saling menyokong. Event Shaklee yang meriah dengan pelbagai jenis hadiah.


Pada hari tersebut untuk ahli baru Shaklee anda akan dapat:

  • Ahli baru yang mendaftar dengan bayaran RM35 atau belian produk Shaklee bernilai 100uv anggaran dalam lebih kurang RM450 belian, akan mendapatkan hadiah percuma sebuah payung shaklee yang cantik.
  • Belian yang berikutnya 150uv dalam satu resit akan mendapat hadiah percuma payung dan note book.
  • Belian berikutnya 200uv dalam satu resit akan dapat hadiah percuma payung, note book dan City bag.
  • Belian berikutnya 300uv dalam satu resit akan dapat hadiah percuma payung shaklee, note book, City bag, dan D’daun bag.
  • Belian yang berikutnya 500uv dalam satu resit akan dapat hadiah percuma payung, note book shaklee, City bag, D’daun bag Dan Alfalfa Complex L.


Untuk yang dah jadi ahli Shaklee anda akan dapat:

  • Belian 100uv dalam satu resit akan dapat hadiah percuma Pouch & Ceramic Mug with Lid 400ml.
  • Belian 150uv dalam satu resit layak dapat hadiah percuma Pouch & Ceramic Mug with Lid 400ml dan Note book.
  • Belian 200 uv dalam satu resit layak dapat hadiah percuma Pouch& Ceramic Mug with Lid 400ml, Note book dan Youth Blue Shimmer Cosmetic case.
  • Belian 300uv dalam satu resit layak dapat hadiah percuma Pouch & Ceramic Mug with Lid 400ml, Note book Youth Blue Shimmer Cosmetic case, Youth Cleanse dan firm device.
  • Belian 500uv dalam satu resit layak dapat hadiah percuma. Pouch & Ceramic Mug with Lid Dan Note book, Youth Blue shimmer Cosmetic Case, Youth Cleanse dan firm device, Alfalfa complex L dan shaklee shopping Grocery bag device

Shaklee juga menwarkan promo skincare terbaik yang saya tulis di atas tadi, iaitu Youth Skincare. Siapa yang pakai Youth ni pasti takkan berpaling pada produk lain. Ha, jadi kena cuba kalau nak kulit awet muda, cerah berseri, glowing. Masa ni lah yang memang pakai Youth akan beli buat stok. Memang berbaloi.

Best kan? 

Moga lepas ni Shaklee akan buat banyak lagi event seperti ini. Agar yang tak dapat hadir 18 Mac hari tu, dapat sama-sama hadir memeriahkan suasana dan boleh grab hadiah-hadiah menarik yang ditawarkan.


Kalau anda berminat nak join Shaklee dan nak berada dalam komuniti Shaklee yang best ni boleh hubungi saya di 0182777451 - Cikgu Tini


 #shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#blogmegashakle

No comments:

Post a Comment