Sunday, March 12, 2023

DUIT RAYA AWAL SHAKLEE



Dalam zaman yang serba mencabar ni, kewangan dah jadi faktor utama dalam kehidupan kita betul tak? Adakalanya kita kena buat 2 atau 3 kerja dalam satu masa untuk menampung kos hidup yang mencanak naik.

Minggu depan dah buka sekolah. Ibu ayah sedang sibuk menyiapkan kelengkapan sekolah anak. Bukan sikit ya, sorang anak RM200-300. Kalau ada 3 atau 4 orang anak nak sekolah. Nipis terus simpanan yang ada.

Lepas tu kita nak sambut Ramadhan, seterusnya nak sambut Hari Raya Aidilfitri pula. Persiapan raya, nak balik kampung, duit raya untuk mak ayah, duit raya anak buah. Minyak tol perjalanan pergi dan pulang ke kampung. Aduh, bikin dunia ini pusing tanpa berhenti rasanya.

Ini antara faktor kenapa saya buat bisnes Shaklee. Sebelum ni saya memang didiagnos ada genetik berniaga dalam darah saya. Memang saya suka berniaga. Macam-macam saya jual dari pekasam, kerepek, baju, tudung, periuk, pinggan mangkuk sebutla apa semua ada.

Hinggalah saya bertemu dengan bisnes Shaklee. Yang saya rasa wow sangat. Bisnes yang tak perlu keluar modal pun. Macam buat dropship. Tak perlu simpan stok. Order barang semua di web. Bila customer order, kita key in order dalam website, kemuadian Shaklee akan poskan terus barang tersebut kepada customer kita.

Mudahkan. Tak perlu keluar rumah, asalkan ada smartphone dan internet dah boleh mula bisnes.

Tahun ini Hari Raya Aidilfitri dijangka pada 22 April 2023. Bonus Shaklee dijangka masuk dalam 13-15 Mac, wahhh dapat duit raya awal kan? Macam bantuan raya awal untuk kita. Best tak?

Baiklah, saya nak jelaskan juga macam mana anda semua yang baca blog ni boleh dapat duit raya awal dengan Shaklee. 

Ada 3 cara nak mula bisnes Shaklee anda.

1. Bayar yuran keahlian RM35 

2. Beli produk Shaklee dengan 100uv lebih kurang RM400 ke atas.

3. Beli produk yang Shaklee bagi promosi percuma keahlian.

Yang paling untung no.3 tulah, sebab kita dapat makan produk dan terus jadi ahli. Paling best bulan ni sempena nak sambut puasa Shaklee bagi promosi Set Ramadan Shaklee. Beli set ni terus dapat free ahli. Jimat RM35. Wow kan?


Bila dah makan produk, anda dah boleh mula kongsi kebaikan produk Shaklee pada adik beradik, kawan-kawan sekerja, jiran-jiran, followers anda kat facebook, instagram, blog dan Tik Tok . Jadi dari belian mereka inilah mengumpulkan UV atau point kepada anda yang akan ditukar kepada bonus tunai.

Bonus tunai ini pula akan masuk terus ke akaun anda. Seronokkan tahu-tahu duit masuk tengah bulan. Time orang lain kering tengah bulan, kita ada duit tepi dalam bank. Alhamdulillah. Boleh beli persiapan raya, duit dapur macam-macam lagi kan.

Nak tahu berapa anda boleh dapat dengan Shaklee? Tengok poster kat bawah.


Jadi anda tentukan berapa duit raya anda nak. Nampak macam sikit kan. Ha, ni saya tunjuk lagi kalau anda nak duit raya kepok-kepok untuk tahun-tahun akan datang.


Tapikan kalau anda nak dapat duit raya dari Shaklee cepat untuk bulan ni, jom saya bantu. Pertama anda beli set promo Shaklee, Set Ramadhan Shaklee, anda cari 15 orang yang nak perlukan Set Ramadhan Shaklee ni. Anda boleh dapat duit bantuan raya Shaklee lebih kurang RM 600, banyak juga tu kan?

Jadi jom kita buat duit raya tahun ni. Nak tahu teknik dan tips buat duit raya mudah dengan Shaklee boleh whatsapp saya di 0182777451

Nak baca tentang cara nak buat duit raya Shaklee lebih lagi boleh baca blog sahabat saya Duit Raya


#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023


No comments:

Post a Comment