Friday, March 17, 2023

7 Sebab Kenapa Shaklee Suplemen Terbaik di Malaysia

Dr. Forrest C. Shaklee
Pengasas, Shaklee Corporation

“Kami membuat produk yang lembut kepada alam sekitar dan tidak pernah membuat ujian ke atas haiwan. Saya tidak akan mencipta produk yang akan merosakkan satu sel tisu di dalam badan. ”

Ini adalah falsafah DR Dr. Forrest C. Shaklee Pengasas, Shaklee Corporation. Yang mencipta multivitamin pertama di dunia. 

Sebelum ini saya bercerita tentang Set Kurus Shaklee . Hari ni saya nak bawa anda kenali Shaklee dan kenapa Shaklee adalah suplemen terbaik di Malaysia.




1) Shaklee syarikat pertama yang mencipta multivitamin organik pertama di dunia.

Shaklee merupakan syarikat multivitamin organik pertama di dunia dan dikomersialkan pada tahun 1915?  Sudah 108 tahun. Dan tiada sebarang kesan negatif yang dilaporkan oleh pengguna Shaklee sejak itu.

Melalui falsafah “Living in Harmony with Nature®” Shaklee berkembang pesat dalam tahun 1970-an dan terus kekal sebagai peneraju produk kesihatan yang bermutu, selamat, dipercayai dan mesra alam demi kehidupan yang sihat dan bahagia sehingga kini.

2) Produk yang terbukti SELAMAT.

Shaklee komited untuk membuat produk dari bahan semula jadi yang asli.

  • ProdukShaklee bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya.
  • Produk Shaklee mematuhi standard keselamatan tertinggi.
  • Produk Shaklee lembut pada persekitaran.
  • Setiap satu daripada produk Shaklee adalah bebas gluten.
  • Shaklee tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan dan bebas dari penganiayaan.

Dari produk nutrisi dan kecantikan yang terbukti secara saintifik hingga ke kemampanan alam sekitar, Shaklee telah membantu berjuta-juta orang hidup lebih sihat, lebih muda dan lebih puas dengan kehidupan. Selamat. Terbukti. Berkesan.


Komitmen Jangka Panjang Shaklee untuk Ketulenan, Keselamatan Dan Keberkesanan.

Shaklee memusatkan perhatian kepada kualiti setiap produk Shaklee. Walaupun pengeluar menjalankan ujian ini, apabila produk ini dihantar ke Shaklee, Shaklee menjalankan ujian bebas sendiri. Shaklee mengendalikan lebih 100,000 ujian kawalan kualiti setiap tahun untuk memastikan kualiti dan potensi produk yang sampai kepada anda.

350 ujian ke atas setiap bahan botani baru untuk pencemaran yang berbahaya, racun perosak dan sisa lain.

Shaklee juga menjalankan lebih 100,000 ujian kawalan kualiti setiap tahun.


3) Produk yang telah TERBUKTI

Produk Shaklee disokong oleh lebih 100 paten dan sedang dipatenkan. Shaklee mempunyai lebih daripada 135 kajian klinikal, kertas saintifik, dan pembentangan, termasuk Kajian Landmark dan Kajian Telomere.


4) Produk yang BERKESAN

Atlet yang dikuasakan oleh Shaklee telah memenangi 137 pingat emas, perak, dan gangsa dalam perlawanan. Produk Shaklee memberikan perbezaan dalam kehidupan berjuta-juta orang, dari atlet pasukan prestasi tulen kelas dunia,  sehinggalah ke angkasawan NASA. Dan ia dibuktikan oleh orang seperti anda dan saya.


5) Produk yang ada Landmark Study


Kajian Landmark, diketuai oleh penyelidik pemakanan yang terkenal, Dr. Gladys Block bersama University of California, Berkeley, merupakan salah satu kajian terbesar pengguna jangka panjang pelbagai suplemen. Kajian menunjukkan bahawa mereka yang mengambil makanan tambahan Shaklee mempunyai lebih banyak biomarker yang lebih sihat untuk jantung, otak, dan kesihatan kognitif berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil suplemen atau pengambil suplemen bukan produk Shaklee.

Hasilnya sangat menakjubkan!
Kajian klinikal memerlukan para peserta menjalani pengambilan darah untuk memeriksa biomarker kesihatan utama. Oleh itu, kajian menunjukkan bahawa pengguna suplemen jangka panjang Shaklee menunjukkan peningkatan dalam kesihatan mereka.

6) Ada Kajian Telemore

DR. ELIZABETH BLACKBURN
Pemenang Hadiah Nobel dalam Perubatan 2009


Ahli Lembaga Penasihat Saintifik Shaklee Dr. Elizabeth Blackburn adalah Pemenang Hadiah Nobel dalam Perubatan dan dianggap sebagai individu terpenting dalam sains telomere. Kami telah bekerjasama dengan Dr. Blackburn dan terbukti bahawa menggunakan makanan tambahan Shaklee untuk jangka panjang menyebabkan penurunan kadar kependekan telomere sebanyak 40% di kalangan umur orang dewasa berbanding dengan kumpulan kawalan yang sihat.

7) Syarikat yang BERDAMAI DENGAN ALAM

Shaklee adalah syarikat pertama yang mengimbangi sepenuhnya pengeluaran karbon dan tidak meninggalkan jejak di bumi, Shaklee telah menanam lebih daripada 1 juta pokok di seluruh dunia dengan mendiang Dr Wangari Maathai, pemenang Nobel pertama yang diiktiraf untuk kerja-kerja alam sekitar.

Jadi tidak ada alasan untuk tidak memilih Shaklee. Betul tak? Pada saya Shaklee bukan sahaja supplemen terbaik di Malaysia tapi terbaik di dunia.

Nak dapatkan produk hebat ini boleh hubungi Cikgu Tini 0182777451

Nak baca lebih lagi tentang Shaklee Supplemen Terbaik Di Malaysia boleh klik.

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriump2023







No comments:

Post a Comment