Thursday, May 25, 2023

MAKAN VITAMIN PERCUMA DAN DAPAT DUIT PULA

 


Dapat makan vitamin percuma, dapat pula duit belanja. Seronok tak? 

Macam mana cara nak dapakan vitamin percuma dan cash rebate dari Shaklee? Yang pertama anda perlu daftar keahlian Shaklee RM 35 sekali seumur hidup dengan syarat sekurangnya anda beli produk Shaklee dalam tahun semasa dan keahlian anda akan terus aktif.

Setelah mendaftar anda akan dapat no ID anda sendiri. Anda dah boleh buat pembelian produk di web menggunakan ID tersebut dan dapat harga ahli. Kalau nak buat bisnes terus pun boleh. Order sahaja melalui web dan Shaklee akan poskan vitamin ke alamat customer anda seluruh Malaysia.

Dari setiap pembelian anda itulah point akan terkumpul. Point yang terkumpul itu akan ditukarkan kepada bonus tunai yang akan anda terima setiap bulan.

Contoh mudah begini, anda beli vitamin untuk diri sendiri. Lepas tu adik, kakak, abang, mak cik, kawan-kawan pejabat pun nak order juga. Anda pun orderkan untuk mereka sama ada daftar mereka menjadi ahli bawah anda, semua point belian mereka akan masuk di bawah ID anda.

Hujung bulan anda akan dapat lihat berapa point yang terkumpul. Point tersebut ada kiraannya akan ditukarkan ke bonus tunai dan automatik masuk ke akaun anda setiap 14hb bulan seterusnya.



Best tak bila lihat bonus tunai anda boleh mencecah ratusan, ribuan malah ada business leader Shaklee yang bonus tunainya mencecah puluhan dan ratusan ribu ringgit.

Kalau bonus dah cecah beribu-ribu tu, vitamin yang anda beli dengan duit bonus tu macam percuma je. Dahla dapat vitamin percuma, bertambah sihat dan cantik, duit pun ada kepuk-kepuk. Macam-macam komitmen bulanan anda boleh diselesaikan. Nak  bawa keluarga pergi bercuti melihat dunia pun bila-bila masa.

Sekarang Shaklee bagi promosi free keahlian dengan belian tertentu. Dah jimat RM35. 

Contohnya macam dalam poster di atas. Beli vitamin C dan ESP RM 99 free ahli, free postage pula tu. Untung sangat-sangat.

Nak? Whatsapp saya www.wasap.my/60182777451/naktanyashaklee

#NextlevelBlogging


#Shakleetriumph2023


#shakleethrive2023

No comments:

Post a Comment